tisdag 6 april 2010

Mysig dag med syster!

Haha vaknade idag av att nathalie kommer in hoppandes på mig och säger åt mig att gå upp...
Sen sätter hon på värsta sjuka musiken i mitt rum och ser till att jag inte kan stänga av de om jag inte går ur sängen, suck!
Efter jag skrattat en stund gick jag upp iaf va rätt seg till vi helt plötsligt bestämde oss för att åka till stan 1 timme innan bussen gick:P
N hade redan duschat så jag sprang in i duschen skyndade mig MASSOR men fick sminka oss på bussen iaf:P heh!
Gick på bio och sen hängde vi lite på stan innan vi tog sena bussen hem:)

Hade en rolig kväll med nathalie ngt jag verkligen kände att jag behövde, så ngt mer ska vi nog hitta på innan hon drar från ön igen!

Inte långt kvar tills jag fyller år och har fortfarande inte bestämt mig vad som händer!
Bra Therese riktigt bra.........

LOVE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar