lördag 17 april 2010

Daaaance

Den här dagen har varit sjukt lång!!!!!
Träningen började 11 och vi höll på till 19.00:P
Hade 40 min paus men annars körde vi hela tiden så är helt död just nu!!!! Lärde mig alla 10 danser idag så känner mig rätt stolt över att sätta dom på så kort tid..
Ska bara komma ihåg allt tills på måndag då nästa träning är men det kommer gå skit bra, har endel filmat också ifall jag skulle bli osäker så de ska nog ordna sig:)
Va riktigt roligt idag och kommer bli en gryym show!!!

Precis som väntat kommer efter smällarna.... Har jäääääävligt ont och kan knappt röra mig och lär va ännu värre imorgon med tanke på all träningsvärk på all annan smärta men kroppen ska härdas;) haha nej men det är ju det som är meningen nu att jag ska träna så hårt att jag får extremt mycket ondare än innan och hålla på så några månader och hoppas på att det kanske känns bättre efter ett tag:P haha jaja PUSS på er<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar