lördag 3 april 2010

Kärlek


Min dag blev inte alls som planerat:(
Skulle ut och rida med Sara bl.a men det blev inte av så får bli imorgon ist..
Gick in i duschen vid 3 tiden för att börja fixa mig men kände att allt blev bara värre och värre under tiden jag va i duschen...
La mig i sängen direkt och sen låg jag typ i sängen och fixade mig!
Va ju tvungen att se någelunda bra ut på middagen men blev inte mycke till middag heller.
kände hur jag höll på att svimma och mådde verkligen dåligt, kunde inte äta inte ens sitta vid bordet så gick och la mig i sängen igen och nu ligger jag här, mår skit och det ända jag vill är att må bättre så jag kan åka in till stan senare ikväll!!!

Ska nog försöka sova lite nu och hoppas på att jag mår som en prinsessa när jag vaknar igen!!
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar