onsdag 7 april 2010

01.23

Imorgon blir det till att gå upp rätt tidigt för att dra ner till stallet på förmiddagen,
får se hur dags jag blir klar där nere vid hästarna och sen ska jag försöka hinna med att klippa Nathalie! Funderar på att lägga mig snart helt slut..

Jag börjar bli trött på att alla säger åt mig vad jag kan och inte kan göra..
Det är min kropp, min smärta och det är bara jag som vet vad jag klarar av och inte!
Ingen annan vet det...
Ni kan säga precis vad ni vill men det är ändå jag som bestämmer över min kropp.
Alla säger att jag ska tänka positivt och se allt ur en positiv vinkel, men hur tror ni det går om det hela tiden kommer kommentarer som "du kan inte göra det där" , "du kommer ALDRIG kunna göra det du älskar igen" bara några få exempel men det gör mig inte gladare lr ger mig positiv styrka utan tvärtom!!!!

Om ni har negativa tankar håll det för er själva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar