fredag 9 april 2010

Magic!!! (04.26)

Men gud jag är så sjukt GLAD!!! Jag kan inte förstå varför:P
Eller visst jag fyller år och massor har redan hört av sig och så men jag kan verkligen inte sluta le!!!!
Jag har försökt sova as länge men lyckas aldrig pga att jag känner mig så otroligt lycklig,

Länge sen jag kände såhär men det är UNDERBART ska ni veta!!!!
Är lite pirrig och nyfiken på vad jag kommer få imorgon men jag vet att jag kommer bli nöjd, för jag får fira min födelsedag med de jag älskar iaf med de flesta:)Det är tanken som räknas inte priset på sakerna!!!!!(glöm aldrig det)
Så jag vet att jag kommer bli nöjd vad jag än får:D

Måste liksom sova men aa jag vet inte hur jag ska lyckas just nu:p haha!
Det känns iaf otroligt bra för tillfället och hoppas det håller i sig för sånt här ger mig styrka till de dagar som är som jobbigast!

Älskar min familj och mina vänner!
Hör av mig imorgon så ni vet vad som hänt och vad jag får:D

Puss mina änglar<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar