fredag 16 april 2010

Home

Nej då blev det ingen stockholm för mig iaf den här helgen... tråkigt men så är det ibland får ta det nästa helg lr ngt:)
Vaken med en hemsk värk gick till sjukgymnasten och fick en underbar massage!!!
Nu ska vi testa ännu en ny grej som kanske kan funka så det är värt ett försök!
Ska börja träna som fan så jag får sjukt GALET ont och sen ska jag hoppas på att det känns bättre efter att hållt på så i några månader.. Låter jätte kul lr hur?????!;)
Haha nej men känns ändå bra att få börja träna på några sätt iaf..
Ska bl.a dansa imorgon hela dagen, träning inför olivias projekt och eftersom de behövde mig så ställer jag SJÄLVKLART upp!!!:D Kommer bli awesome så våga inte missa den showen;)

Säves aula 3-5 maj både dag/kvälls tid!!! (Michael Jackson dansshow)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar