torsdag 28 januari 2010

Sweeeeeet!!!!!

Sådär ja, nu är jag hemma i min sköna säng!! Älskade mamma hämtade mig i stan vid 2, halv 3:) Tack mamma älskar dig!!!!!<3>

Kvällen började med att jag åkte hem till rebecca för att fixa i ordning oss innan våran skjuts kom så vi kunde hämta upp jessica och yasse:)
Va en stund hos Tove innan vi drog hem till några killar och hade förfest! roligt roligt!!
Spelade wii och lyssnade på musik bl.a:)
Vi kom ner till Gute kanske vid halv 12 någonting och alla tjejer kom in:P haha!!
Träffade Lisa och Emma där inne och hängde med dom ist, rebecca drog hem och sådär men det va lungt. Hade galet roligt ikväll med Lisa och Emma, dansade massor!!! och då menar jag massor verkligen:D hehe hade några efter oss HAHA men det var kul!:)
Bästa kvällen på väldigt, väldigt länge måste jag säga och det tackar jag tjejerna för!!
Ni är underbara:D måste göras om!

Tog tyvärr inga bilder men ska försöka ragga tag på några från kvällen om dte går:) vet att det var ngn som fotade oss iaf:P hihi!
Tyvärr har jag JÄTTE JÄTTE ont nu men det var det värt, kommer kunna leva länge på den här kvällen:)

Nu ska jag iaf klä av mig och lägga mig under täcket och somna till lugn bra musik:)
LOVE! LOVE! LOVE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar