fredag 22 januari 2010

If it kills me

Nu orkar jag inte hålla det inom mig längre!
Varje jävla natt gråter jag för att jag mår så jävla dåligt..(förutom när jag sover med dig)
Har så ont och det är ingen som vet hur dåligt jag egentligen mår över allt det här!
Mitt liv har blivit värdelöst sen jag fick min spricka i ryggen och jag kämpar för att inte visa det..
Jag stänger in mina känslor så gott jag kan och lägger på ett leende och gör allt för att inte visa hur dåligt jag mår!
Försöker förtränga det för mig själv så ingen ska behöva se vilket vrak jag är..
Jag försöker, jag kämpar, jag lider men jag har inte gett upp än.
I need more strength!
Jag behöver känna stöd från dig, att jag kan lita på dig!
Ibland orkar man inte längre.. man bryter ihop i tårar som nu och det är då det är som viktigast att den man älskar är där och stöttar en..
Ett litet sms kan göra så mycket!! Mer än vad ni tror..

Jag vet att jag är känslig nu förtiden men det är för smärtan man orkar inte.. inte mer än det smärtan gör till en!!
Jag ber om ursäkt om jag är en pain in the ass ibland men jag försöker mitt bästa!!!
Om du inte kan acceptera det här eller inte förstår osv kommer det inte funka, det är ingen idé att försöka..

Orkar inte mycket mer.. Jag behöver dig, men jag vill veta(?)

1 kommentar:

  1. Jag vet hur fruktansvärt dåligt du mår min älskade dotter:( Jag vet hur all smärta kan påverka en och hur man inte vill att andra ska se hur dåligt man mår. Men ibland orkar man inte och då är livet jobbigt:(
    Du kan alltid komma till mig för jag är nog den som förstår dig bäst i det här.
    Vi får hjälpas åt att stötta varandra och förhoppningsvis kommer din värk att försvinna snart. Så fort vi får en tid till din operation så man kan planera framtiden efter det.
    Allt kommer att bli bra gumman, jag vet det och DU måste tro det också, annars orkar man inte.
    Kom till mig när du är ledsen så får jag trösta dig.
    Du hjälper alltid mig så då måste jag få hjälpa dig<3<3<3
    ÄLSKAR DIG SÅÅÅÅÅ MYCKET!

    SvaraRadera