onsdag 20 januari 2010

Hello



Dålig uppdatering i know men har ju ett liv att leva;)
Men iaf, Igår åkte jag in med bussen på kvällen för att träffa sofie en stund för att kolla på lite dansklipp och sen drog jag vidare till min älskling..
Vi gjorde inge speciellt han sov mest så såg på so you think you can dance och vänner bl.a:)
Men det var mysigt ändå!!
Marcus började skolan vid 8 så låg kvar några timmar innan jag själv drog till skolan.
Var i salongen oc klippte helform medans Marie och Jenny satt och fixa deras eget hår:P
Men as skönt för nu slipper jag klippa helform ngt mer för att det var så bra klippt:D Riktigt nöjd med min insats!!!!!

Jag och soffan hade en liten dansgrej på pappas jobb idag:) as kul att se alla militär chefer osv:P haha men stomping var en bra stil för dom.. De var nöjda så blev frågade om vi ville ha ett fyspass med deras värnpliktiga:D niiiiiice;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar