lördag 16 januari 2010

Lovely girls

Sådär.. Nu har jag kommit hem och tagit det lugnt ett tag med mamsen efter en super kväll med klassen! Underbara frisörtjejer måste jag erkänna, och nu vet vi typ allt om varandra och då menar jag allt i minsta detalj:P Hahah sjukt roligt har vi iaf haft:)

Dagen började med att jag vakna hemma hos älsklingen lite försent, så missa första bussen men kom hem vid 3 tiden för att skynda mig in i duschen så jag sen kunde börja fixa iordning mig inför kvällen! Tog ett tag att hitta kläder och stod i en varm skööön dusch riktigt länge så blev lite stressat med det funka:)
Jag blev iaf klar tillslut:P haha och då skjutsa mamma mig till lisa, där alla tjejer redan var!
Kvällen bestod av mat, spel och MYCKET skratt!!!!!!!!
(lägger nog in bilderna imorgon om jag orkar, hihi)
Sen nu vid 1 tiden kom mamma och hämtade mig, frida x2 och rebecca för att skjutsa dom till rutekyrka för att lämna av dom till deras andra skjuts så vi kunde åka hem sen:)

Är helt slut så ska krypa ner i sängen nu(a) kommer bli riktigt skönt!!!<3>

(Vill mysa med min pojkvän...<3<3<3<3)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar