lördag 2 januari 2010

Road trip

Hejsan bloggen!
Sitter just nu i min säng och lyssnar på musik medans mitt hår torkar så jag kan lägga mig och sova:) Imorgon åker jag och mamma till fastlandet för att först gå i lite affärer i sthlm för att sen träffa lite släktingar och sen bege oss till älskade Öregrund!!!!
Saknar alla kusiner osv där uppe, så ska bli kul att träffa alla igen:)
På måndag ska jag och mamma på hockey , Brynäs-Modo och är rätt taggad faktiskt:) Riktigt roligt!!!!!

Sofie var även hemma en stund för att hämta vofflan bl.a, mys att ha henne hemma:)
Händer inte så ofta nämligen...

Men nu ska jag skriva en liten packlista tror jag så jag inte glömmer ngt imorgon;)
Ska upp JÄTTE tidigt.. om 3 timmar ungefär så måste snabba på att sova!

(Försöker skriva ngt där uppe om jag har tid annars blir det när jag kommer hem)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar