fredag 1 januari 2010

2010

Ja då var det ett nytt år igen:)
Nyårsafton började med att stå famför spegeln ett antal timmar:P Hade mittbena igår och lite lockar, blev rätt nöjd med håret faktiskt!
Ja tog lite pauser från mitt eget fixande så jag kunde raka Alex och sen klippa Nathalies hår.
Blev riktigt nöjd speciellt med nathalies hår:D Klippte upp det och fixade till hennes lugg och det gick utmärkt!!!
Efter allt fixande med hår och smink åkte jag nathalie alex och mamma ner till pappas jobb för att äta nyårs middag med alla värnpliktiga:)
Blev lite stressigt efter en stund eftersom jag skulle in till stan för att festa med massa tjejer också men blev rätt sent, så när jag blivit in skjutsad av nat/alex va klockan så mycket att folk redan börjat gå ner till hamnen!
Stanna ett litet tag iaf innan jag rebecca och daniela tog en taxi ner till hamnen..
Efter en stund gick jag och marcus hem till han för att se på film och bara ha det mysigt:)

Tog lite bilder så det kommer kanske upp lite senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar