måndag 9 februari 2009

Tröööööött

Idag va de dans igen så åkte först med lisa till lärbro för att hämta lite saker hos bellis o sen åkte vi med halv sex bussen till visby..
Maja skulle också me men hon mådde inge bra plus att hon missa bussen:(
Krya på dig gumman<3
När man kom in till stan gick jag o lisa o åt på max:P Hahaha nyttigt och bra inför träning jag vet...
Sen hämta vi lisas tröja och lite senare träffa vi erik en liten stund.. ( inte alls lite pinsamt)
Medans vi gick började jag bara få ondare o ondare:( men försökte att inte tänka på de..
Vi kom till dansen, dansade lite o sen va vi helt döda!!
Har så sjukt äckligt ont nu och är hur trött som bara den....
Sov typ i bilen påväg hem o sen va de duschen direkt!

Och nu efter 30 min i duschen är jag helt slut! Funderar starkt på att gå o lägga mig..
Imorgon ska man in till sjukhuset o kolla mina ben igen plus min gluten osv..
Så ingen skola för min del imorgon!

Men nu är de dags o krypa till sängs:)



Pusss på er<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar