måndag 2 februari 2009

Måndag

I helgen va man i Eskilstuna hos systrarna:) Träffa inte Nathalie så mycket eftersom hon hade föreställningar typ hela helgen.. Men var med Sofie för det mesta va riktigt roligt, va så länge sen vi träffade varandra.. Vi hade vår lilla dag på tåget på lördagen!! Så jävla drygt!! Tåget gick sönder när vi skulle till västerås så vi va fast på en åker i ca 1 ½ h.. tillslut så kom de ett annat tåg som vi skulle hoppa över till:P lite komiskt va de faktiskt!! hahah..
Sen såg vi föreställningen som Nathalie va me i, va väl sådär om jag ska vara ärlig. Nathalie dansa jätte bra men resten av föreställningen va lite långtråkig..

Sen på söndagen så åkte jag till dansskolan lite innan jag skulle me tåget.
Ska träna mer nästa helg me fia:D

Idag så gick jag på nyb balett med Lisa o Maja:P Hahha va väl inget för mig direkt men vi hade väl rätt roligt ändå:P Men som jag känner nu va det absolut inte värt de för fem öre.. Har så sjukt ont nu så jag skulle bara vilja ta livet av mig:(
De har varit så här i 2 veckor typ och de är inte okej. Läkaren visste inte va de är så jag ska in till visby o kolla de.. men dom lär väl inte hitta ngt heller...:(

Har nat. prov i svenska imorgon som jag verkligen inte pallar men vad ska man göra åt saken?
Vi får väl se hur de går..


Pusssss

1 kommentar:

  1. Du är så duktig som orkar stå ut med den här värken.
    Jag vet vad jag pratar om.
    Men vi får hoppas att vi får hjälp snart för så här kan du inte gå längre.
    Vi jobbar på det pappa o jag.
    Älskar dig och det går säkert bra i morgon på provet.
    Puss o kram
    Mamsen

    SvaraRadera