söndag 15 februari 2009

HahahaXD

Ja då har man vart på första fotbollsträningen på ca 4 år:P hahaha!!
Nej men de gick väl bättre än vad jag hade förväntat mig men jag kommer absolut inte ställa upp på krullis om vi inte tränar MYCKET mer!!! Men det är ju träning igen på torsdag o sen på söndag.. Fast btw jag är inte hemma på söndag har tävling på lördag ju:P hmm...
Aja det löser sig alltid:)
Maja den svikaren kom inte på träningen... Men som tur va så va min lilla lisa fisa där:)
Fick verkligen panik när jag fick bollen:P hahah men de är inte mitt fel! Alla typ: gör så, passa han, nej gå själv... aja jag blev helt förvirrad iafxD haha!!
Plus att jag fick lisa att ramla förlåt(a)<3
Men snart ska man äta o sen är det träning igen, måste göra en dans till på onsdag när jag har lektion för alla tjejerna i nian..
Men det löser sig nog:) Lisa skulle nog också me så vi ska väl basta lite efteråt:) så underbart skööönt!


Men måste skynda mig nu, hörs senare:)
Pusssss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar