tisdag 3 februari 2009

Skit dag!!!

Jaha då hade man nat. provet i svenska idag, gick faktiskt rätt bra antar jag:P svarade på allt iafXD haha!!

Sen har dagen varit skit!!
Min nya mobil är helt fuckad och jag fattar ingenting..
Plus att de är tjafs mellan tjejerna igen:( Orkar inte ha det såhär.. Alla är otrevliga mot varandra. hur kunde de hända efter allt vi har gjort tillsammans? Helt plötsligt blev vi uppdelade och ett hej kommer inte ens fram(?) Jag förstår inte..
Hur? När? Vart? varför?
Varför ska alla tjejer ha sånt jävla drama imellan varandra? orkar inte me sånt skit!!
Man får väl försöka fixa det imorgon men hur lätt är de när man inte vet vad man har gjort.....
Aja sen bråkar jag typ me mamma:( jag smittar väl av mig me mitt dåliga humör antar jag:/
Har fortfarande jävligt ont men försöker att inte tänka på det.


(om någon har lust o få mig på bättre humör så skicka ett sms)


Pussssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar