torsdag 19 februari 2009

Stress o åter stress

Idag har jag väl inte gjort ngt speciellt förutom att ha ont.. de villl verkligen inte försvinna!!:(
Och allt blev bara värre efter krullisträningen.
Men livet går vidare.
Är jätte stressad över att det är tävling på lördag och att vi åker imorgon!!
Måste verkligen packa klart!! Har inte bestämt mig vad jag ska ha i singel än men sofie hade ngn gul eckö tshirt som jag skulle testa.. Sen är det paret som vi inte har ngt i heller.. ska gå på stan imorgon för att hitta ngt enkelt för den här tävlingen.
Aja de va kläderna de. mm sen va de träning som man skulle ha lagt ner lite tid på men nej de har ju inte funkat pga mina ben! roligt roligt..
Aja man får ta den här tävlingen som den kommer även fast den är hur viktig som helst inför vm!

Fick även reda på att min lilla lisa har gått o blivit skadad och är på akuten just nu:( hoppas inget är alltför hemskt! Hade varit där o stöttat dig om jag kunde gumman de lovar jag.


Måste in i duschen nu och sen packa klart hörs lite senare kanske(?)
Pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar