tisdag 10 februari 2009

Tisdag

Idag så har man varit på sjukhuset typ hela dagen..
Tog massa prover va typ 7 st.. Några av dom ska skickas till stockholm för att kollas så får inte reda på svaren förens om 3 veckor!!
Men jag o pappa har bestämt att jag ska träna massor nu..
Eftersom det inte hjälpte med att jag har varit still i 3 veckor nu så ska jag göra tvärtom!
Hoppas det blir bättre snart, har verkligen tappat alla muskler i benen pga de här..
okej de är INTE okej!!!!!!!!

Så jag började med att dansa nu ikväll:) lisa va även me vi basta lite också efteråt.. Trevligt trevligt:)
Innan jag o pappsen åkte till sjukhuset lämna vi vofflan hos filip.
Det var verkligen jätte jobbigt.. Speciellt när hon visa sina ögonvitor när vi lämna henne för att åka... Men nu får kära syster ha sin hund igen<3
Robin fyller även år idag så vi sa grattis till han och han va verkligen glad att träffa pappa han krama han ett flertal gånger:D det va verkligen jätte gulligt!
Och när han klappa vofflan.. sååå sööööttt!! :)


Imorgon är det gym på idrotten så ska verkligen träna upp mina ben igen!!
Kommer göra väldigt ont men man får väl stå ut helt enkelt..
Men ska ta o lägga mig i min sköna säng nu!:D



Pussssss<33

1 kommentar:

  1. Du är bra på att skriva gumman:)
    Alltid lika roligt att läsa din blogg.
    Hoppas att det löser sig med dina ben nu och att det hittar ett svar på vad det är.
    Älskar dig
    Mamsen

    SvaraRadera