onsdag 28 november 2012

Sweet dreams

Då var det dags att sova för min del! Ska hinna med många saker i morgon så måste ha den energi som behövs när jag vaknar. Fick precis massage av mamma så mina muskler skulle slappna av lite och låta mig sova så det var superduper snällt verkligen! Tack världens bästa mamma!!! 
Just nu tänker jag bara på resten av min familj i Eskilstuna och hur mycket jag saknar dom.. har inte varit ifrån dom såhär länge på jag vet inte hur länge så hade fått en vana att ha dom nära mig nästan hela tiden.. Var kanske borta från dom i högst fyra dagar och då var det länge. Nu har det gått nästan gått två veckor tror jag, iaf ngt liknande och det känns lite små skumt måste jag erkänna. Men nog om det nu måste jag verkligen försöka sova!
Tror dock det kommer ett samtal från en glad och rolig Sara snart haha!
PUSS

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar