söndag 25 november 2012

21.34

Idag har jag hunnit med att fixa Kattas hår, både tagit ur löshår och satt i nytt, även en snabb klippning blev det och i veckan blir det även slingor för hennes del! Tror det kommer bli skit snyggt på henne så det är bara kul. Fick även se hur fint dom bor nu när de flyttat och det va verkligen super mysigt! Fonzie va även lika glad som vanligt att se mig hihi. S ska även bli klippt i veckan så det blir ngn ordning på hans hår igen.. Tyvärr vill inte riktigt min kropp va på min sida nu på sista tiden så det känns mindre kul men det vänder nog snart hoppas jag!
Mycket att planera nu och egentligen ingen tid till att ta det lugnt och vila upp sig men bland kan man inte styra över hur man mår tyvärr.
Nu ska jag nog sätta på en film och droga ner mig lite hehe.
PUSS
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar