onsdag 21 november 2012

Mys med mitt hjärta!

Idag har jag varit med min underbara vän Sara och oj vad jag saknat henne så den här dagen har vart helt underbar även om vi mest åkt om kring och försökt hinna med allt hon behövde då hon åker hem till Norge i morgonbitti igen.. Men att bara ha henne i sin närhet gör så fruktansvärt mycket, går inte att beskriva i ord hur mycket hon betyder och hur mycket jag älskar henne!
Hon är världens bästa vän man kan ha och är så glad att jag har henne som min :) Det har vart mycket skratt och mycket snack hela dagen och ja.. det va bara sån lättnad att få spendera en dag med sin bff. Och även om jag tycker det är skit jobbigt att vi bara hann träffas idag så känner jag mig samtidigt glad och med mer energi. Nu ska jag försöka sova, har en lång och ny dag framför mig i morgon.
PUSS
 
Btw. mötte en lastbil med ett militärflygplan på släpet när jag körde in S till stan ikväll, jätte skumt och va samma sak när jag va på väg hem igen. Blev stoppad och allt för att det var sådan bred last att inte ens hastighetsskyltarna kunde va kvar på sidorna så ni som inte är vana att köra på Gotland, lycka till att veta hur snabbt ni får köra haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar