tisdag 13 november 2012

01.49

Eftersom jag inte lyckades komma upp ur sängen fören efter 16.00 så har jag nu lite svårt att sova, vilket är ganska förståligt! Men det som känns skönt är att jag tidigt i morgon ska till en av mina sjukgymnaster för att få massage, så efter det hoppas jag på att känna mig lite bättre :) Inte speciellt roligt att ha ont och migrän en hel dag som ni kanske förstår men jag tog mig igenom den här dagen rätt bra ändå tycker jag. Hockeyn va lite små jobbigt att se dock men en vinst blev det till Brynäs så det var det värt helt klart :) Mamma mår inte heller nå bra så det känns inte så kul, önskar man kunde göra ngt för att få henne må bättre..
Nu ska jag gosa lite med mina katter och förhoppningsvis somna.
 
Sov gott!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar