torsdag 20 maj 2010

I need strength to survive this..


Det har varit en riktigt lååång dag för mig idag... Började med att jag försov mig grymt mycket så hann bara packa ner lite saker snabbt och klä på mig för att sen dra till bussen.. Jag och Rebecca gick förbi stan en snabbis för att sen dra ner till almedalen för att sola lite:)

Lite senare va jag på möte i skolan med mamma och pappa, va inget roligt möte om man säger så... Tårarna rann och jag sa inte så mycket!
Det är väldigt svårt och jobbigt att prata om allt som hänt, min smärta ja allt! Så fort man börjar tänka på det lr försöker få ur sig några ord bryter jag ihop i tårar och kan inte sluta så försökte bara hålla in så mycket som möjligt..
Kanske var fel men jag orkar inte öppna mig helt inför folk, det blir för känslosamt och jobbigt!!
Jag har försökt hålla allt inom mig sålänge nu så skulle jag öppna mig kommer allt på samma gång och det orkar jag inte..

Just nu spelar det absolut ingen roll hur jag mår utan får lägga på ett fejkat smile och hoppas på det bästa! Kommer plugga extremt mycket nu och tvinga mig upp ur sängen varje dag även fast min rygg och kropp säger nej!

Paniken ligger där och trycker hela tiden, jag kämpar för att hålla tårarna inne och ja jag vet inte vad jag ska säga...
Ska fortsätta med min natur nu..

PUSS

1 kommentar:

  1. Ja älskling jag förstår dig precis:(
    Du är STARK men alla måste få gråta och visa sina känslor. Det va ett mycket jobbigt möte och det blev lite fel kan man säga i informationen vi fått:( Vi ska greja det här tillsammans och jag hopppas att alla förstår vad du just går igenom. Tillsammans blir vi starka;)
    Vi tror på dig och kommer att hjälpa dig allt vad vi kan. Älskar dig och du är BÄST! Puss

    SvaraRadera