torsdag 6 maj 2010

Vart ska jag börja?!

Har hänt massor så vet inte vart jag ska börja..

Måndags föreställningen på dagen gick väl lite sisådär för mig va den sämsta av dom alla iaf!!
På kvällen gick det mycket bättre även fast jag hade grymt ont, lite förvånad att jag klarade så pass mycket som jag gjorde ändå..
Ramlade ur scenen några ggr pga min rygg när smärtan blev för hög men sånt man får ta ibland som skadad dansare och en stark vilja..
På tisdagen va Maja hos mig och vi hade det riktigt trevligt!:)
Onsdagen gick inge vidare hade fruktansvärt ont kunde inte röra mig när jag vaknade men kunde tillslut ta mig till aulan ca 15 min innan föreställningen..

Den här dans grejen har gjort mig gladare även fast det har vart extremt jobbigt men att få göra det man älskar går inte att beskriva vilken styrka man kan få!
Kanske blir några extra företällningar den här månaden men inget bestämt.
Nästa mål med dansen är EM i Amsterdam, har massor att fixa innan jag kan åka och vet inte hur det ska funka men när Sofie kommer hem blir det en stor förändring i mitt liv!!!:)

Sitter just nu i skolan och väntar på att min lärare ska komma så jag kan få lite papper osv..
Imorgon ska jag till min sjukgymnast vid 11 för att träna får se hur det går men får tänka positivt helt enkelt!

Lovar att det blir bättre uppdatering när jag kommer hem igen!:)
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar