torsdag 13 maj 2010

Free fallin

Igår va jag med några härliga brudar hos Fannie innan vi drog ner till hamnplan!
Kändes bra att jag gick och ångrar det inte!!!:)
Mådde inte jätte bra precis men tog det lugnt så det funka helt okej..
Gick i spöregnet i morse till lägenheten, såg ut som en blötkatt när jag kom in och va super trött eftersom det inte blev så mycket till sömn på natten, hade sjukt ont men somna iaf i soffan med sex and the city i bakgrunden:)
Vakna igen vid två tiden så jag hann städa lite innan jag drog till bussen som jag självklart missa.... Men pratade lite med Rebecca så drog och såg fotboll en stund innan mamma kom:)
Man kan nog inte ha en snällare mamma än min!!
Åker in till stan bara för att hämta mig när hon har både feber och migrän.. stackarn<3
Älskar dig massor!!!

Sofie och Fille kommer inatt till ön så träffar dom kanske en stund imorgon, läängtar!!:)
Nu ska jag städa lite innan hockeyn börjar.
LOVE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar