söndag 16 maj 2010

En rolig lördagskväll

Vakna precis hemma hos fille och sofie, as skönt att sova ut måste jag säga!
Går kvällen spenderade jag med Rebecca på lite olika ställen..
Träffade Niklas, Jacob och jesper en stund för att sen bli hämtade av John som sen ledde till en tjockis kväll hos R! Haha:) Det var iaf en bra och trevlig kväll:)
Sen vid 1 tiden började jag gå mot lägenheten, träffade Christoffer på vägen.. trevligt trevligt!
Fille ringde mig och va väääääldigt glad (full) Haha men det va kul!
Blev upphämtad påvägen av deras taxi och sen resten av kvällen fick vi alla ett gott skratt!

BÄSTA kommentaren från Sofie!!!!!! "den hon bekommit" Haha bästa svenskan ever från sofie!!!!!
Dom ar nog vart i USA lite för länge lr vad tycker ni(?)

Men nu ska jag väl se om jag kan få upp dom och sen får vi se om dom kan köra idag lr inte;)
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar