fredag 21 maj 2010

En trevlig sommarkväll

Dagen började med att jag var hos sjukgymnasten på sjukhuset och tränade lite och fick akupunktur i ryggen.. Gjorde sjukt ont på ett ställe kändes det precis som ryggmärgsprovet, det var HEMSKT!! Jaja men förhoppningsvis blir det bättre..
Ska gå till sjukgymnast en till två ggr i veckan för att både träna och få akupunktur där det är som värst i ryggen..
Gick iaf på stan en stund med mamma eftersm vi hann sluta skolan innan jag kom dit så fick lite små saker av mamsen:D

Åkte hem duscha snabbt som tusan för att sen ta bussen in till stan!
Jag Rebecca, Jessica och Lisa H grillade i almedalen och bara myste för att sen dra vidare till några killar:) Tog en glass på hamnen innan jag och R rörde oss upp mot stan.
Träffade lite folk på vägen så tog ett tag att komma hem.. hehe!

Det har iaf vart en mysig kväll och nu sitter jag med fille och väntar på att Sofie ska komma hem!
Får se hur morgon dagen ser ut, blir förmodligen massor av PLUGG!!!!!!!

Puss och godnatt<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar