tisdag 23 februari 2010

Kärlek

Har nu tvättat och känner mig super duktig som äntligen tog tag i det!
Ser på ghost whisperer just nu men ska snart sminka av mig och lägga mig i sängen:)

Som sagt Marcus ska ju spela SM-slutspel i göteborg i helgen så han åker på torsdag redan och kommer inte träffa han innan:(
Hade vart jätte roligt att se men man kan ju inte få som man vill alltid, tyvärr..
Det gör ont i hjärtat när jag tänker på hur mycket jag saknar han och att jag inte kommer träffa han på väldigt länge.. känns riktigt jobbigt måste jag säga!
Är verkligen kär, vill vara med han hela tiden..
Han betyder mycket för mig och han gör mitt liv lättare och väldigt mycke bättre, han gör mig lycklig! Och att ha han som stöd nu med allt ät helt underbart!
Jag älskar dig väldigt mycket och det vet du Marcus!
All kärlek och lycka till dig nu! DU är bäst älskling!

Men ska sova nu:) Godnatt & sov gott<3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar