torsdag 25 februari 2010

Helt slut.. ingen ork kvar alls!
Har feber nu också så mår verkligen inte bra..
Blir ingen skolan för mig imorgon heller tyvärr, ska däremot försöka åka till fille ett tag för att fira hans födelsedag som är på lördag! Kommer bli rikitgt trevligt:)
På lördag morgon åker mamma och pappa till Eskilstuna för att träffa Nathalie och för att festa hos Fredrik.. Ska vara hemma med vofflan, orkar inte följa med nu när jag mår såhär.
Marcus skulle egentligen sova hos mig den här helgen men så blev det ju inte..:/
Rebecca och Frida kommer kanske hit ist och har mys kväll med mig så det blir nog mysigt om det nu blir så ofc;) Tror vi alla behöver det faktiskt men vi får se:)

Systeryster och fille sover kvar i natt, roligt roligt!
Kommer sakna dom nu när dom åker.. Förlorar mina chaufförer nu ju;) Haha skämt åt sido men dom finns alltid där om det är ngt så det är skönt att ha dom i närheten!
Lite avundsjuk att dom åker till USA på måndag men men det blir min tur snart:)
Men ska se klart på Criminal minds nu:)
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar