lördag 27 februari 2010

Helloj bloggen!
Klockan är 03.45 just nu och jag sitter uppe helt själv och ser sex and the city:) Ikväll har jag inte gjort så mycket, vart på en lång promenad med vofflan va ute i cirka en timme! Träffade Pelle en stund också och pratade, han fick mig glad igen och han va en underbar vän mot mig!! Det behövde jag:) Den sista km va riktgit jobbigt för min rygg..
Hade otroligt ont och visste inte om jag skulle kunna ta mig hem:( Men vofflan var ett bra stöd!

Har gjort en ansiktsmask och bara haft en mys kväll med djuren:) mys mys!
Fick ett sms av mamma för ett tag sen och det va lite svårt att förstå vad hon menade men det gick ganska bra isf:P Blev riktigt glad när jag hörde om hur roligt dom hade haft och jag vet att mamma va as sexig! Hennes kläder va as snygga och som hon ser ut kan det inte vart ngn som inte tänkte
"i want that women";) hihi pappa måste vara stolt!:D
Tyvärr hade hon jätte ont när dom skulle sova och nu kan hon ju inte ta sina tabletter så tycker synd om henne:( vet hur det känns.. Har nämligen väldigt ont just nu jag med!! trots att jag tagit mina, hjälper ju inte för tillfället:'(


















(Minnen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar