onsdag 17 februari 2010

Hatar att va sjuk:(

Sett på OS hela kvällen typ..
Har inte gått så bra idag tyvärr:/ Jag och mamma satt precis på damkronorna och dom ligger under med 12-0 mot kanada.. PINSAMT Sverige!!!!!!!
Märks att det är skillnad mellan killarna och tjejerna väldigt tydligt om man säger så.
De spelar verkligen kasst!!

Kommer inte gå till skolan i morgon tyvärr, har feber och väldigt väldigt ont:(
Det är väldigt många som är sjuka just nu..
Mamma har sin fibro som är hemsk:( Pappa börjar bli sjuk, sofie är jätte sjuk och så marcus också dåra:/ Tror det är Sofie och han som smittat mig faktiskt..
Rätt jobbigt att bli sjuk på allt annat men mår förhoppningsvis lite bättre imorgon!
Har jätte dåligt immunförsvar nu för tiden har jag märk.. (ogillar extremt)
Blir aldrig riktigt frisk från min förkyldning som jag haft sen innan jul, såfort jag känner mig bättre så kommer det tbx:S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar