måndag 22 februari 2010

It's hard

I nättras hade jag otroligt ont, kunde inte sova.. Tårarna rann och jag ville bara dö!
Det var längesen jag hade såhär ont och ingenting hjälper..
Kämpar för att inte bryta ihop men hur länge ska man behöva orka?!
Kan knappt gå just nu:(

Jag vet att det finns de människor som inte tror eller inte vill acceptera hur jag mår men sanningen är den att jag mår SKIT!
Jag försöker att inte visa det, för vem vill visa sig svag?
Inte jag iaf..
Ni kanske inte ser att jag mår dåligt men det finns ingen anledning att ljuga om sånt här!!
Skulle aldrig äta morfin varje dag om jag inte hade ont!!


Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Gumman!<3
    Jag vet att du har så himla svårt just nu och haft det i över 1 år nu:(
    Vi får hålla tummarna att det snart är över och att du får den hjälp du behöver.
    ÄLSKAR dig så väldigt mycket<3
    puss

    SvaraRadera
  2. Älskling, lider med dig. Hoppas det blir bättre snart. älskar dig!

    SvaraRadera