fredag 11 december 2009

What about now

Har precis sett en stark film med mami som handlade om trafficing.. riktigt hemskt!:( fyfan!!!
Ska snart lägga mig i sängen med min älskade mamma och prata lite innan det är sovdags:)
Idag har det inte hänt ngt speciellt.. har haft jävligt ont bara kom inte upp ur sängen före 4..
Och då tvinga mamma upp mig!!
Erik vann idol och det va sååå rätt!!! Han sjunger som en ängel den killen:)

Ska försöka att åka in till stan imorgon, se på fotboll... (suck) hahah nej men får ju iaf kolla in grabbarna och träffa min sötnos(a) Men får se hur jag mår imorgon..
Och vi får ju inte missa hockeyn i morgon kl 16.00!!!:D
Sista matchen innan uppehållet:/ kommer va jobbigt att va utan hockeyn men man klarar sig nog... Brynäs möter iaf linköping och jag hoppas på att dom krossar linköping totalt:D

Ska hoppa i säng nu GOD NATT<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar