fredag 25 december 2009

Juldagen

Idag har jag inte gjort mycket alls.. Blev väckt av systrarna för att sen sätta sig vid bordet och äta mat:) Sen efter en stund åkte filip sofie och nathalie in till stan för att gå på krogen!
Hoppas på att dom har riktigt roligt!!!
Själv har man sett på film hela kvällen och bara latat sig:P Såg bl.a top gun som är sååååååååååå bra:D hihi sen någon komedi som inte höll klass men helt okej;)
Jo och morfar tog och ramlade förut också så pappa fick åka dit och tejpa ihop hans öra... As äckligt han tog kort på det och visa mig! Jag dog typ:P hahha
Hela överörat(toppen) va avsliten förutom på ett ställe så den hängde och dinglade därXD Fyfan säger jag bara, han har bara otur tycker jag:/ Men älskar dig morfar<3

Just nu sitter jag med mamma bredvid mig vid tvn och ska väl snart lägga mig i sängen och sova:)
Good night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar