torsdag 17 december 2009

17 dec

Dagen började med att jag vaknar av att mamma skriker att jag ska vakna och att duscha av vofflan... Va en jätte bra början på dagen verkligen men hon behövde hjälp och vad gör man inte för sin mamma!!
Ville bara ligga i soffan och inte göra någonting idag men så ringde pappa och sa att vi skulle bli bjudna på mat på fartyget, så det var bara att sätta på sig kläder och fixa iordning sig..
Men det var en trevlig middag och om det inte va för den så hade jag nog bara degat i soffan och tyckt att allt va sämst.. Så tack för det:)

Blev ingen hamnplan för mig ikväll va rätt taggad för den förra veckan och början på den här men allt sket sig och hade ingen lust i sista minut och min rygg hade aldrig klarat det så det var bra att jag stannade hemma iaf!
Ska nu umgås med mor och far en stund se på tv och ha det mysigt!

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar