torsdag 17 december 2009

Like a star

Igår åkte jag och mamma in till stan i snökaoset!!
Tog en bra stund innan vi kom in men när vi väl kom in till stan va det lugnt och stilla iaf om man jämnför med hur det va i fårösund...
Hämtade iaf upp Rebecca för att sen åka ner till stan:) Mamma lämnade oss där för att lämna mitt skydd och sen dra sig hemåt medans jag och becks stannade kvar på stan och skulle köpa dom sista julklapparna, det gick ju vääääldigt bra..(not)
Men vi gick och frös hittade väl ngt men mer än så var det inte!
Vi tog bussen hem till henne och efter en stund kom pappa och hämtade mig för att skjutsa mig till marcus!
Så va med han hela kvällen tills pappa hämtade upp mig efter sin avtacknings middag vid ca halv 10..
Såg knappt vägen när vi åkte hem för det va sånt väder men vi kom ju hem tillslut:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar