måndag 7 december 2009

Helgen

I lördags morse åkte mamma och pappa till fastlandet för att se på dansavslutningen så jag stannade hemma och va hundvakt ist..
På efter middagen kom frida marcus och agge till mig, Frida sov kvar medans killarna åkte hem vid 9 tiden:)
Jag och frida kollade lite på tvn och sen på dansklipp på youtube;)
Riktigt roligt:P hahahhaha!! Sen somna vi väl inte fören vid 3 på natten..
När vi vaknade gick vi ut med vofflan en kortis eftersom det regnade ute:S
Och vid 13.40 åkte eriksson hem med bussen..
Igår gjorde jag inte så mycket Mamma och Pappa kom hem och vofflan var as glad haha:D
Mådde inte speciellt bra igår kländes som jag hade feber och aa jag mådde riktigt dåligt samma i morse och ont förstås så det blev inge skola för mig idag:(
Pappa var på möte med mina lärare idag och är glad och känns skönt över allt som blev sagt:)

LOVE MY SCHOOL!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar