tisdag 23 oktober 2012

Night night

Då ligger man i sin säng ännu en gång och ska försöka somna. Är lite krångel med såren på vofflan från operationen så det känns lite sisådär måste jag erkänna men åker ju upp till E-tuna på fredag igen och ska även kolla stygnen på måndag hos Eva Quist så det är nog lugnt! :)
Känns lite konstigt att jag inte pratat ngt med min ängel idag men men ibland finns det inte tid till sånt, även fast man vill att det ska finnas.
Håller på att klura ut vad "my next move" är, vilket inte är det lättaste då jag har flera saker att välja mellan och jag vill allt men har lite svårt att bestämma vad jag ska börja med och vilket som är smartast. hm.. så svårt men men inte mycket att göra än att fortsätta klura och förhoppningsvis kommer jag fram till ett svar snart :)
I morgon hoppas jag på mer energi så jag kan få massa gjort! :)
 
Sweet dreams everyone

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar