torsdag 4 oktober 2012

Frustrerad

Blir så frustrerad när jag ser på hockey....
Kan inte bara Calle få sätta den nuuu!! Har vart så jävla nära heeela tiden och jag blir galen, sätt dit den nu! Brynäs är så nära hela tiden vilket gör det så surt att Färjestad leder med 1-2 efter andra... Men killarna ska nog lyckas ta det här ikväll ändå!
Sen en helt annan sak är att jag hatar att va sjuk.. Vet inte om jag har så hög feber just nu men min kropp gör så fruktansvärt ont och alla muskler krampar hela tiden.. har lite smått panik hela tiden så längtar lite till i morgon då jag ska få massage hos sjukgymnasten. Mamma är gullig och gör fruktsallad till mig då hon försöker proppa i mig vitaminbomber så jag blir frisk så fort som möjligt! Lite gulligt måste jag säga. Nej nu ska jag försöka stretcha ut alla muskler innan tredje börjar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar