tisdag 30 oktober 2012

Äntligen kommer han hem!

Idag var jag med Morfar på sjukhuset och det gick super bra förutom att vi fick sitta och vänta rätt länge men så är det väl alltid när det gäller sjukhus.. Jaja det gick iaf bra och efter det åkte vi till saab då bilen luktade så mycket bränt att jag blev lite små rädd när jag stannade bilen vid sjukhuset.
Ringde pappa direkt såklart så det var bara att åka till verkstaden och nu är bilen fixad igen :) De är så otroligt trevliga där så det tackar jag till tusen för!! :) Och när jag ändå har nämnt pappa kan jag meddela att han kommer hem om någon timme bara !!! Har inte träffat han på en månad så det ska bli skönt att träffa pappa lite och sen kan jag trääääna med han med :D Längtat på det länge kan jag säga.. Nej nu ska jag sätta på "Rock of ages" medans jag väntar på att han ska komma hem :)
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar