söndag 7 oktober 2012

Min bästa vän!

Hur ska man kunna säga hej då till sin bästa vän?!
Personen som betyder så fruktansvärt mycket och som man älskar av hela sitt hjärta. Sara du är inte bara min bästa vän, du är min familj och att ha dig i mitt liv betyder så otroligt mycket, går inte att beskriva med ord hur mycket!
Jag förstår verkligen inte hur jag ska kunna säga hej då till dig i morgon.. Tårarna forsar redan och det verkar inte finnas ngt slut på det hela. Kommer sakna att ha dig vid min sida och att inte kunna få finnas där för dig när du bara behöver ngn att vända dig till lr att inte kunna skydda dig från sånt som kan göra dig illa.. Jag finns alltid här för dig gumman som du funnits där för mig och det kommer aldrig ändras. Du är alltid den personen som jag ringer när det hänt ngt, spelar ingen roll vad lr om jag bara behöver prata av mig och känna ditt stöd bara genom din röst.
Fan vad det här är jobbigt Sara.. Älskar dig av hela mitt hjärta gumman.
Saknar dig redan..

Sara Alexandra Hägbom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar