söndag 16 september 2012

Smile

Gårdagen var väldigt lång och det blev ett flertal olika händelser, både bra och dåliga..
Började med att Lisa(min katt) tog in en fågel och la den nedanför min säng och sen bara lämnar den och väcker mig.. Och det fortsatte inte bättre.. Vofflan kunde knappt gå när vi fick ur henne ur sängen så det var bara att åka till veterinären med henne för en undersökning.
Svaret blev "Borrelia" vilket är väldigt ovanligt på hundar men nu får älsklingen iaf medicin så det ska nog bli bra snart hoppas jag! Gör så ont i hjärtat att se hur svårt hon har att gå och röra sig :(
Blev iaf in till stan sen som va planerat för att festa lite med tjejerna innan Madde och Tilda åker iväg, hade faktiskt super roligt även om jag var nykter. Körde alla brudar så det va bra drag ändå! Kändes iofs lite sisådär att va nykter på Hamnplan men det funka :)
Är så glad att ha så fina tjejer runt om mig!
PUSS på er <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar