onsdag 5 september 2012

I need it more then ever

Känner att all energi håller på att försvinna inom mig och vet inte hur jag ska kunna ändra på det.. Mycket som händer, många frågetecken, mycket känslor, många tankar som snurrar runt och vet inte riktigt vart jag ska börja någonstans(?) Det ända jag vet är att jag saknar dansaren i mig, om jag bara kunde få tbx den delen i mitt hjärta skulle allt kännas så mycket lättare. Det är dansen som har gett mig styrkan att klara mig igenom allt det här, förutom mina nära och kära men dansen har hållt min vilja uppe och jag vet inte vem jag är om jag förlorar den stora delen av mig själv.. Jag är den personen som jag är idag pga de dansen har gett mig, det finns inget bättre sätt än att dansa för att bearbeta känslosamma saker som händer i sitt liv och just nu behöver jag den mer än någonsin,

Dance is my big love in life

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar