lördag 1 oktober 2011

Lite små trött på vissa saker..

Jaa då var snart den här dagen över den med.
Började med danstävling som sagt, va bara och såg streeten innan jag och S drog oss in mot stan igen.
Gick bra för Let's Move dansarna så det va grymt!
Eftersom det bara va en region så slutade den tidigt så det va ju skönt !
Det roligaste idag va ju helt klart när jag och Sofie såg på hockeyn Brynäs - AIK och när soffan ropa "kom igen Brynäs kom igen " så sparka ungen 2 ggr efter :D och jag kände allt !
Super mysigt och as coolt att vi redan har en trogen brynäsare till i familjen :)
Längtaaar såå mycket efter den lilla larven ! hihi <3
Maria är även på BB nu, vattnet gick ikväll så snart tittar nog lilla killen ut ´!

Har spenderat kvällen med några härliga människor så det var ju helt klart lyckat !
Det som är lite läskigt här i E-tuna är att det va skottlossning inte alls långt borta från oss ikväll..
Tur att man har hållt sig inne för det mesta hehe !

Måste även klaga på Csports.se efter kvällen...
Eftersom jag är i Eskilstuna och inte kunde se matchen på tvn köpte jag såklart den via datorn och tror ni man fick vad man betalat för ?? Nej .. utan när tredje perioden ska börja så försvinner självklart matchen och som tur va fick vi igång den efter ca 7.30 men strax efter försvinner den igen och kommer tbx runt den 10 minuten.. Dvs vi missade halva sista perioden pga den skit sidan !
Brynäs vann mot Aik som tur va vilket gjorde kvällen men fyyy fan arg jag var och nu när jag skriver om det får jag tbx ilskan..
Är det verkligen meningen att man ska betala rätt mycket för att se en match som sen stängs av i slutet av matchen (?) Inte okej för fem öre !




Nu är det dags att lägga sig i sängen och mysa med syster och magen !
I morgon blir det kanske lite dans hihi och sling + klipp!
Puss och godnatt




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar