fredag 28 oktober 2011

Idol !

Alla tycker självklart olika men det här är enligt mig :

Molly -  Är gaaalet braaa!! hade gåshud över hela kroppen, shit asså !!! Awesome!
Linni   -  Hon har gjort sitt i Idol, dags att åka hem nu !
Robin -  Att ge sig på den låten som man verkligen älskar "When a man loves a women" gäller det att
              verkligen sätta den och det gjorde han, inte gåshud men bra gjorde han de iaf :)
André - Han är duktig men det är ngt med han jag irriterar mig på.. Lite sliskig typ hahah!
Moa   - Hon är verkligen as bra! Super mysig röst och ja jag vet inte blev bara så glad av henne :)
Olle   -  Riktigt riktigt bra ! Shit vad känslosamt framträdande han bjöd på.
Amanda F - As skön tjej! the girl has swag!
Amanda P - Bra uppträdande, bra sång men hon verkade safea lite..

Det borde vara Linni,André lr Amanda P som åker ut ikväll men jag hoppas verkligen att det är Linni, hon är inte värd att va kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar