torsdag 6 oktober 2011

5 okt

Fick just reda på att pappa inte kommer hem i morgon och att han blir borta på obestämd tid..
Vet inte var han är, kan inte ringa lr smsa ingenting!
Jag behöver min pappa! Jag behöver hela min familj <3

Många tankar går runt i huvudet för tillfället. Blandade känslor när det gäller allt just nu.
Ryggen är kass, värre än vanilgt.
Vet om att det kommer va så efter alla sprutor och behandlingar 
jag får nu men fan vad jobbigt det är att stå ut med smärtan..
Även om det är positivt att jag reagerar med smärta efter sprutorna.
Men fyfan det krampar allt eftersom och släpper inte hur lätt som helst
så det är mycket kämpaglöd som behövs som dock börjar ta slut
iaf som jag känner nu..
Blir så orolig för pappa nu när han är borta så mycket..
Jag älskar dig !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar