fredag 7 oktober 2011

Jag älskar dig !

Jag klarar mig inte utan min pappa!
Jag är ingen utan han och hade inte orkat fortsätta utan han. 
Jag behöver han, ni verkar inte förstå hur jobbigt det är att aldrig få se han och kunna dela med sig och ha han i sitt liv. Ni säger att han ska va ledig men det är han i stortsätt aldrig..
Utan ni kommer bara några dagar innan och säger att han ska iväg igen och jobba fast ni gett han ledigt.
Hur tror ni han ska orka med allt när han aldrig får ta det lugnt och va med sin familj (?)
Jag förstår verkligen inte hur fan ni tänker !

Tårarna rinner i floder och det tar aldrig slut .
Jag vill ha min pappa delaktig i mitt liv, jag saknar han ngt extremt !
Även när han är hemma saknar jag han !
Han är mitt allt och jag klarar mig inte utan han, det gör inte mamma heller <3
Hur ska han få energi om han inte får va med dom han älskar (?)
Jag är så stolt över dig Pappa, jag förstår inte hur du orkar och om du inte hade vart så bra militär hade dom aldrig behövt dig hela tiden och till allt !
Men jag är stolt över att va din dotter !
Glöm aldrig det!
Jag är bara besviken och ledsen över situationen inte på dig !
Tro aldrig det!
Jag älskar dig !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar