onsdag 11 maj 2011

Splittrad

Imorgon är det läkarn som gäller.
Ska få en ny så det är mycket att gå igenom, speciellt nu när det börjar bli värre igen...
Helvete! Blir så trött på det här och tänker inte gå igenom allt det här igen, det har jag ingen ork till!
Plus att jag har alldeles för mycket med skolan osv för att hinna med den här värken.. not okey!
Finns ingen tid för det här så snälla försvinn ur mitt liv!!

Förstår inte att mina muskler i benen ska börja krångla igen och mina leder... faaan!!
Jag va ju nästan bra...
Ååh har ingen ork till någonting just nu..

Sverige vann iaf mot Tyskland ikväll i kvarten med 5-2så det va ju positivt iaf!
Nu blir det te och hoppas verkligen inte att det blir repris från i nättras med allt..
Känns dock som det kommer bli så iaf utan att jag kan göra något åt det...
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar