söndag 1 maj 2011

Dancing

Igår blev det en bra comeback för min del tycker jag! 
Är super nöjd efter första tävlingen på över 1,5 år och shit vad roligt det va att va back on track igen!
Träffa alla underbara dansare och stå där på dansgolvet precis som förut och bara känna glädjen och kärleken sprudla genom hela kroppen.
Och när jag fick reda på att jag gått vidare, jaa .. det går inte att beskriva. Jag var verkligen super nervös innan och jag vill bara säga tack till alla er som stöttat/stöttar mig, det betyder otroligt mycket för mig och jag älskar er för det! 
Träningsvärken är på högsta nivå idag och imorgon lär det va värre men det känns skönt på ett sätt även om det gör ont och är grymt jobbigt, men man känner verkligen att man tagit ut sig till max och gjort sitt bästa.
Jag älskar verkligen att dansa och att tävla, känslan att vara tillbaka går inte att beskriva!!

Nu är det kondisen och styrka som ska tränas tills nästa tävling i höst bara! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar