torsdag 5 maj 2011

I'm alive because of dance

Ja då har dansavslutningen varit, känns riktigt tråkigt att jag missat den men finns inte så mycket att göra åt saken. Jag visste att jag inte skulle kunna vara med eftersom det var mitt i veckan men hade ändå velat vara med.. Speciellt nu när jag kommit igång med dansen igen!
Det är dansen som gett mig styrkan att fortsätta kämpa och nu när jag verkligen kan dansa igen finns det inget annat jag vill göra.. Har missat så mycket och vill inte missa en sekund till.

Det är grymt mycket plugg nu, stora uppsatser osv som ska in, nationella, frisörprov osv..
Kankse lite väl mycket för att orka med, hur ska jag ha tid att plugga till körkort, när ska jag träna så min rygg håller och inte blir som förut (?)
Det är långt kvar tills det är bra, just därför har jag inte tid för att slarva med ngn träning!
Samtidigt som jag inte kan skita i skolan..

Ständig värk är bland det jobbigaste jag vet, just därför lider jag verkligen med dem som aldrig blir av med den, även med tabletter lr liknande i kroppen..
Nu ska jag själv trycka i mig smärtstillande och sen ta en kopp te med mamsen!
Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar